De tweede stemronde opent op 1 oktober

  • Locatie

    Weert

  • Aantal werknemers

    100+

  • Links

Wie is Call-IT International B.V.?

Call-IT is gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten.

Samen met haar partner IPG actief vanuit vijf  locaties in Nederland handelt Call-IT jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C) binnen uiteenlopende bedrijfssectoren met als doel alle klantcontacten op professionele wijze af te handelen.

Wat maakt ons uniek?

Call-IT staat bekend om haar onderscheidend vermogen en streeft ernaar voortdurend de juiste persoon op de juiste plaats te zetten. 

Binnen onze bedrijfscultuur is het van belang dat mensen zich goed voelen en zich daarnaast ook kunnen ontwikkelen in een sterk professionele omgeving. Het optimaliseren van onze kwaliteitsprocessen staat altijd centraal.

Het is elk jaar weer een eer voor Call-IT om samen met hun opdrachtgevers en medewerkers te strijden en te laten zien dat we blijven investeren in partnerships. Call-IT weet haar motto ‘We are one of you’ waar te maken. 

Wat bieden wij onze mensen?

Het klinkt wellicht iets wat cliché maar tevreden medewerkers zijn voor ons het aller belangrijkst. Alles begint met het uiten van waardering naar je medewerkers.

Call-IT staat bekend om de gezonde relaties tussen medewerkers en collega’s. Het sterke gevoel van gezamenlijke verantwoordelijkheid leeft sterk op elke afdeling.

Het optimaal coachen en begeleiden bied medewerkers in voldoende mate de ruimte om zich te ontwikkelen. Call-IT kent zowel on-the-job als off-the-job met coaching en opleidingsmogelijkheden. Ook de frequente infosessies geeft medewerkers inzicht in het reilen en zeilen binnen het bedrijf, waarbij onze medewerkers nauw betrokken zijn om onze bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Afhankelijk van de afdeling waar men werkzaam is biedt Call-IT mogelijkheden zoals flexibele werkindeling, thuiswerken en afwisseling in werkinhoud waarbij er rekening gehouden wordt met de work-life balans van medewerkers.

Uit het onlangs nog gehouden Great Place To Work onderzoek blijkt dat onze medewerkers trots zijn om aan familie en vrienden te vertellen dat zij voor Call-IT werken. Daarom is het belangrijk dat de werkgever bekend staat als “goed werkgever” waar medewerkers het naar hun zin hebben met als ultieme doel dat alle (ex)medewerkers ambassadeurs van de organisatie zijn.